Pages

Thursday 14 November 2013

Kenapa saya pilih Shaklee sebagai suppliment dan menjana income bersamanya???


Assalamualaikum wbt.
Segala pujian hanya bagi Allah SWT,Selawat dan salam ke atas junjungan Rasulullah SAW..

Ok korang pernah dengar Shaklee tak?? pelik kalau zaman sekarang ni korang tak pernah dengar sebab Shaklee suppliment no.1 negara taw! hihi..anis kenal Shaklee masa bulan Nov 2012..apa yang membuatkan anis nak guna Shaklee ni??? mestilah ada problem kesihatan kan,hihi..ok semuanya sebab kulit muka berjerawat,berparut,berminyak n kusam,so anis guna Full Set Skin Care Shaklee yg terdiri daripada Vita C,Vita E,B Complex dan ESP..doktor pakar kulit Dr Hasenah selalu ingatkan kepentingan dan keperluan vitamin untuk kulit cantik..ape lagi,semakin membuak-buak lah nak beli..even harga dia memang MAHAL..tapi jika nak dibandingkan nilai kesihatan yg Allah bagi ni mana lagi berharga??? so jangan kedekut untuk membeli suppliment utk badan kita,yelah makanan2 zaman sekarang ni banyak yg dah tercemar,betul x???

Anis consume Set Skin Care tanpa menjadi ahli,harganya dalam RM300++ kot..suami yg tersayang belanja isteri dia yg merengek nak je..hihi..set ni tahan lama pula tu berbaloi la dengan harga dia..kesan dia xpayah cakap lah..dengan izin Allah jerawat,parut,kusam semua tu beransur hilang secara semulajadi,bukan lah makan hari ni esok dan cantik,xgituw? =)



Selepas pada tu,dapat tahu yang best friend kt sekolah dulu ada jual Shaklee jugak means Pengedar bebas Shaklee..so fikir ok lah senang sikit coz mungkin dah kenal kan..rumah pun dekat je..tapi now xsudah coz anis dah pindah Seri Kembangan,tapi xde masalah pon sebab saya dimasukkan ke dalam secret group di bawah rakan saya ni,so senang nak berinteraksi dan guard even luar negeri..dari kawan saya ni saya beli full set slimming yg ada herba lax,alfalfa dan lecithin untuk suami..

21 Sept. 2013 saya terus daftar menjadi ahli dibawah kawan saya ni Athirah,SID 1034674,mula2 niat just untuk pakai sendiri n keluarga,xrugi lagipun sebab kalau UV kita banyak,Shaklee akan bagi Bonus kan..tengok pula dia post kat Fb pasal income dia join Shaklee dari 2 angka terus menjadi 4 angka!! dia bukan bekerja pun..just bantu orang utk sihat dari rumah..so lepas tu terfikir nak cuba la n cabar diri untuk join Biz Shaklee ni..saya mula dengan Share2 kebaikan berbentuk gambar dalam Fb..

Wah!!! alhamdulillah ada yg PM bertanyakan Shaklee ni..apa lagi..seronok xterkata lah! kot2 saya suri rumah boleh jana income dgn Shaklee..dapat lah jugak topup2 perbelanjaan di KL ni dan simpanan masa depan..maka terwujudlah official page saya Miracle of Shaklee - Organic Vitamins =)

Shaklee ni satu yg saya suka sebab dia organik dan selamat,so agak berbaloi bagi saya jika saya beli daripada saya membeli vitamin2 sintatik yg berlambak di pasaran tapi xselamat,ha kena lah bijak memilih daripada sayang sangat duit tu..xrugi kita beli untuk pelaburan kesihatan kita betul x???

Now! Alhamdulillah saya dapat jana income dari Bonus yg Shaklee bagi..bulan pertama join dalam 9 hari dapatlah bonus RM85++ dannn jangan terkejut! bulan October bonus saya mencecah kepada 4 angka!! iaitu RM2000++ termasuklah bonus naik rank Supervisor dari Shaklee bernila RM368,siapa nak bagikan??? Suri rumah BOLEH dapat RM2000++. Jika saya boleh anda pun boleh! yang dah ada keje tetap pun boleh lakukan,simpan untuk masa hadapan anak2 pula.

Ingin menjana Income bersama kami dibawah Susur Galur Jutawan Shaklee???
sungguh mudah..serendah RM75 anda sudah layak menjadi ahli Shaklee! nak advance lagi buat pembelian sebanyak RM660 @ 200UV anda layak mendapat free membership,cash rebate dan 200UV lagi berbaloiiiii!!! =)



Hubungi Saya,
Shaklee ID 1034674
Nurhanis Kamarudin
014 5232058 (sms/whatsapp/wechat)
Fb Page : Miracle of shaklee - Organic vitamins
*Free Consultation
*Free Tips
*Free Exclusive Timetable


Terima Kasih

No comments:

© By Nurhanis Kamarudin | Template Designed By Blog Bingkisan Hati